De mi történik akkor, ha kicsit újragondoljuk? Biztos így vannak?
Készítsenek a kollégák listát, mely feladataikat tudják otthonról elvégezni, és melyek azok, amelyek irodához kötöttek.
- Ha 50%-nál több, ami otthonról elvégezhető - legyen! Csináljuk, bízzatok az emberekben! Legyen minden nap digitális napindító -10-15 perc-, amikor mindenki elérhető videochaten, hogy lássátok és halljátok egymást. Ebben a pár percben beszéljetek az aktuális hírekről, kihívásokról, otthoni tanulásról és minden olyan témáról, ami szóba kerülne egy átlagos nap a teakonyhában. Ettől mindenki belerázódik a munkanapba és jobban fognak menni a napi feladatok is. Ilyenkor még donáldkacsázni is megengedett. :)
- Ha 50%nál kevesebb feladat végezhető el otthonról, akkor gondoljátok át a munkaköröket. Biztos, hogy minden irodához kötött feladat szükséges? Meg lehet oldani másképp? Esetleg átszervezéssel? Mindig vannak olyan változtatások, amelyek előnyösek lehetnek ebben a helyzetben. Ne féljetek megkeresni ezeket, átgondolni és belevágni! Tudunk ebben segíteni?
A ti cégetekben mik a nem otthonról végezhető feladatok?