1. Készüljünk előre
Mik voltak a tervek második negyedévre, milyen százalékban érhető el? Mi hagyható el?
Látjuk az éves zárásokat. Vajon azt is, mi várható utána? Fel vagyunk készülve a kevesebb számlára?
Fel vagyunk készülve július 1-re?
2. Egy hónapja 2 hetekben gondolkodunk. Akkor most megint csak 2 hétre készülünk?
Tudjuk, hogy nem. A legpozitívabb vélemények is a nyarat közepét emlegetik, de a reálisabbak őszi visszaállásra terveznek.
3. Még 3 hónapra készülünk? Azaz szeptemberig így maradnak a dolgok?
Teljes digitális átállás szükséges! Az olyan gyakran hallott frázisok, mint ‘show must go on’ és ‘business as usual’ most tudják csak megmutatni igazi erejüket.
- Hogyan írjon alá 3 vezető egy dokumentumot? (Trustchain)
- Hogyan szkenneljünk anyagokat? (CamScanner / Scanner App)
- Milyen ingyenes chat / konferenciahívás felületet használjak? (Slack / Zoom / hangouts)
- Az üzletmenet folytonosságát hogyan tudom garantálni?
- Hogyan tartsam meg ügyfeleimet / elérhetek most újakat?
4. Mi az, amire sosincs idő?
Ne csak az otthoni dolgokat lássuk (hűtő leengedése is fontos, de van, amit várakozás közben tudunk csinálni) - admin feladatok, rendszerezés, online kurzusok, sablon szerződések, ……
Folytassátok a sort! Ti miben akartok fejlődni most?