Smart changes

A te céged mennyi papírt használ el egy évben?

2021. április 22. - SDSYS

Kiszámoltad már valaha, hogy a vállalkozásod mennyi papírt fogyaszt feleslegesen? Ha papíralapon kezeljük és kinyomtatjuk az összes szerződést, számlát, dokumentumot, amelyet alá kell írni vagy elküldeni, akkor számolnunk kell az ezzel járó környezeti hatásokkal is.

Az összes lerakott hulladék körülbelül 26%-a papír, így a papíron végzett munka egyre komolyabb hatással van a környezetre. Önmagában már a papír előállítása is jelentős terhet jelent a bolygónk számára, de a vegyianyagokkal fehérített papír lebomlása is lassú. És gondoljunk az olyan járulékos folyamatok környezetkárosító hatásaira is, mint az előállításhoz szükséges vízhasználat, a nyomtatás, vagy a szállítás!

Egy olyan világban, ahol egyre jobban törekszünk a fenntartható működésre, fontos, hogy a vállalatok is példát mutassanak a többiek számára, használják a digitális formátum előnyeit, és ilyen módon tehermentesítsék a környezetet. Az elektronikus aláírással és az üzleti folyamatok digitalizálásával a papírfogyasztást közel nullára csökkenthetjük. Tudtad, hogy egy hagyományos papíralapon működő irodában a munkavállalók 70%-a tíz perc és hat óra közötti időtartamot tölt el a papíralapú dokumentumok és számlák keresésével hetente? Vagyis a munkaidő akár 15%-a felesleges papírtologatással telik. 

A tömeges nyomtatás és a rosszul kezelt idő nagyon sokba kerül a cégeknek, de a papírmegtakarítás azonnal gazdasági megtakarítássá is válik, hiszen nem kell postára rohanni vagy futárt hívni, sem heteket várni a visszaküldésre. A digitálisan létrehozott dokumentumok gyorsan és biztonságosan kezelhetők.

Az olyan megoldások, amelyek komplex módon lefednek bizonyos munkafolyamatokat, mint például az elektronikus aláírás és az online dokumentum-menedzsment is, arra szolgálnak, hogy a szerződéseket és az egyéb jogi dokumentumokat online juttassuk el és elektronikusan írassuk alá a munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel.

A TrustChain Systems Kft. online platformja segítségével minimalizálhatók a szerződéskötéssel járó költségek, és időt spórolhatunk vele a vállalkozásunknak. 

A digitalizált szerződések mellett a számláid papírmentes áramlására és automatikus rögzítésére is van megoldás: használd az SDSYS MATCHING szolgáltatását, amely a NAV adatszolgáltatását kihasználva nullára csökkenti a számlák manuális rögzítésének idejét, hibamentessé és automatikussá teszi a számlák adminisztrációját. 

A szerződések, számlák, egyéb jogi dokumentumok digitális kezelése nemcsak mozgékonyságot kölcsönöz az üzleti folyamatoknak, hanem biztonságosabbá és kényelmesebbé is teszi azokat, ráadásul jelentős mértékben hozzájárulhatunk például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smartchanges.blog.hu/api/trackback/id/tr3116509172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása